Dividino Your Value Added Distributor
  1. Home
  2. Support
  3. Service & Garantie

Service & Garantie


Accezz

2 jaar wettelijke garantie op fabricage- en materiaalfouten, zoals stiksels, sluitingen e.d., met uitzondering van slijtage, verkeerd of intensief gebruik, val- en stootschade tenzij anders staat vermeld.


Claim proces: Indien u het artikel op voorraad heeft, kunt u het artikel direct omruilen en meegeven aan de klant. De nieuwe verpakking kunt u gebruiken om het defecte artikel, met kassabon en klachtvermelding in te verpakken. Retourneren bij voorkeur 1 x per kwartaal via RMA-proces. Het artikel zal door ons na ontvangst en controle 1 op 1 worden omgeruild.


MyShape

Geen garantie. Dividino geeft wel een plakgarantie af: wanneer de MyShape netjes volgens de

voorschriften door de getrainde medewerkers van de retailer op het toestel is geplakt, en de MyShape komt toch los, dan heeft de klant recht op een nieuwe MyShape. (Maximaal 2 weken na aankoop met kassabon)


Claim proces: Indien u het artikel op voorraad heeft, kunt u direct een nieuwe MyShape plaatsen voor de klant. Het retour artikel dient u met kassabon en klacht te archiveren op het daarvoor bestemde formulier. Bij 10 stuks worden deze via de accountmanager omgeruild.


PanzerGlass

Geen garantie. Dividino geeft wel een plakgarantie af: wanneer het PanzerGlass netjes volgens

de voorschriften door de getrainde medewerkers van de retailer op het toestel is geplakt, en er ontstaan na verloop van tijd toch bubbels onder het glas dan heeft de klant recht op een nieuw PanzerGlass. (Maximaal 2 weken na aankoop met kassabon)


Claim proces: Indien u het artikel op voorraad heeft, kunt u direct een nieuwe PanzerGlass plaatsen voor de klant. De nieuwe verpakking kunt u gebruiken om het retour artikel met Claimsticker voorzien van naam, datum en klachtvermelding in te verpakken. Retourneren bij voorkeur 1 x per kwartaal via RMA-proces. Het artikel zal door ons na ontvangst en controle 1 op 1 worden omgeruild.


PopSockets

2 jaar wettelijke garantie op fabricage- en materiaalfouten, met uitzondering van normale gebruiksslijtage, schade door onjuist, onzorgvuldig of verkeerd gebruik, ongeval of misbruik, schade door oneigenlijk gebruik, onjuiste of onbevoegde reparatie of onderhoud en schade aan een product waaraan wijzigingen zijn aangebracht.


Claim proces: Indien u het artikel op voorraad heeft, kunt u het artikel direct omruilen en meegeven aan de klant. De nieuwe verpakking kunt u gebruiken om het defecte artikel, met kassabon en klachtvermelding in te verpakken. Retourneren bij voorkeur 1 x per kwartaal via RMA-proces. Het artikel zal door ons na ontvangst en controle 1 op 1 worden omgeruild.


Selencia

2 jaar wettelijke garantie op fabricage- en materiaalfouten, zoals stiksels, sluitingen e.d., met uitzondering van slijtage, verkeerd of intensief gebruik, val- en stootschade tenzij anders.


Claim proces: Indien u het artikel op voorraad heeft, kunt u het artikel direct omruilen en meegeven aan de klant. De nieuwe verpakking kunt u gebruiken om het defecte artikel, met kassabon en klachtvermelding in te verpakken. Retourneren bij voorkeur 1 x per kwartaal via RMA-proces. Het artikel zal door ons na ontvangst en controle 1 op 1 worden omgeruild.


UAG

2 jaar wettelijke garantie op fabricage- en materiaalfouten, zoals stiksels, sluitingen e.d., met uitzondering van slijtage, verkeerd of intensief gebruik, val- en stootschade tenzij anders

staat vermeld.


Claim proces: Indien u het artikel op voorraad heeft, kunt u het artikel direct omruilen en meegeven aan de klant. De nieuwe verpakking kunt u gebruiken om het defecte artikel, met kassabon en klachtvermelding in te verpakken. Retourneren bij voorkeur 1 x per kwartaal via RMA-proces. Het artikel zal door ons na ontvangst en controle 1 op 1 worden omgeruild.

staat vermeld.


Xtorm

2 jaar wettelijke garantie (Solid Blue kabels hebben levenslange garantie) op fabricage- en materiaalfouten met uitzondering van slijtage, verkeerd of intensief gebruik, val- en stootschade tenzij anders staat vermeld.


Claim proces: Indien u het artikel op voorraad heeft, kunt u het artikel direct omruilen en meegeven aan de klant. De nieuwe verpakking kunt u gebruiken om het defecte artikel, met kassabon en klachtvermelding in te verpakken. Retourneren bij voorkeur 1 x per kwartaal via RMA-proces. Het artikel zal door ons na ontvangst en controle 1 op 1 worden omgeruild.

Deze website maakt gebruik van cookies. Deze cookies worden gebruikt om anoniem gegevens te verzamelen over het gebruik van deze website.